AlhamduLillah...

Friday, February 2, 2007
Syukur alhamdulillah... mie masih dapat bernafas di alam ciptaan allah s.w.t yang indah ini.. dah lama sangat rasanya mie berehat dari arena 'bloggers' nie.. atas permintaan dari sume pihak kini, mie kembali untuk berkongsi cerita dan segala ape yang mie rasa disini... pepon, terima kasih sangat2 kepada kakak-kakak, abang-abang dan kawan-kawan yang sering bertanya keadaan mie selama ini.. lagipun, masa mie agak terluang sekarang nie berbanding beberapa bulan yang lalu.. so, daripada mie tak buat ape2 lebih baik mie kembali aktif dalam dunia 'blogger' nie kan?..

Pada siapa yang sering mengikuti cerita/kisah mie dalam blog yang sebelum nie pasti tahu bagaimana kehidupan mie.. entry terakhir dalam blog yang sebelum nie jelas menampakkan yang mie sedang baaaaaaaaaaaaahagia tersangat.. bertemu dengan seseorang yang bernama 'MFS' seolah-olah satu anugerah buat mie.. seolah2 ianya adalah pengakhiran kisah sedih mie.. namun, allah itu lebih berkuasa.. kami haya merancang tapi dia yang menentukan segalanya.. genab hari lahir dia 19 Januari, demi kebaikan dia dan mungkin ujian buat mie akhirnya kami memutuskan untuk berpisah.. sebab dan mengapa tu mie rasa tak perlulah mie cerita disini.. mie taknak menyalahkan sesiapa kali ini. bagi mie, segala yang berlaku pada mie sudah tersurat.. dan mie redha dengan ketentuannya.. 6 bulan mengenali MFS cukup untuk mie buat kesimpulan bahawa dia adalah seorang lelaki yang baik.. seorang yang kuat pegangan agamanya... mie kagum dengan dia.. semoga dia dipertemukan dengan seseorang yang lebih baik dari mie.. amin..

Buat 'MFS'........
Hampir sebulan saya tak dengar khabar awak..
Ntah awak dah lupakan saya terus agaknyer..
Tapi tak kisah lah, mungkin itu yang membuatkan awak bahagia..
Awak jangan risau, saya sikit pun tak marahkan awak atas keputusan yang awak buat..
Sebab saya yakin, itu mungkin kebaikan kita bersama...
Cuma saya berharap sangat yang kita akan jumpe lagi satu hari nanti sebagai kawan takpun mungkin sebagai pesakit awak... ihiks!

~*~*~*~*~*~*~*~

Perpisahan kali nie sangat berbeza dengan berpisah dengan Mr'ex' setahun yang lalu.. mie rasa tenang dan dapat kawal perasaan mie dengan baik.. syukur sangat! tapi, tipu la kalo mie kata mie x sedih.. perasan tu tetap ada cuma tak seteruk berpisah dengan Mr'ex' dulu.. mungkin pengalaman yang buat mie mampu untuk kawal situasi tu.. atau mungkin mie dah bertambah matang(cewahh!..) hehehe... apepun, mie takkan serik untuk bercinta lagi.. dan kali nie mie akan pastikan ianya akan kekal ke jinjang pelamin... :-p ape yang berlaku pada mie selama nie, mie percaya ada hikmah disebaliknya.. dan mie yakin yang allah dah sediakan seseorang untuk mie...... :) siapa agaknyer ek???!!

Pstt : ape pun yang berlaku 'hidup mesti diteruskan....'
 
Diconteng Oleh uMIe MieSYa pada 1:11 AM |

0 KomeNs