Riang Ria Di DESA WATER PARK..

Sunday, June 24, 2007
SABTU - 23 JUN 2007


Yeaahhh!! akhirnya rancangan bermain air di DESA WATER PARK yang asyik tertangguh2 beberapa minggu yang lalu terlaksana juga. excited sungguh kami adek beradek ngalahkan aina n ariff lak.. kami mula berangkat ke DESA WATER PARK kira2 jam 12.00 tengahari dan sampai di DESA WATER PARK kira2 jam 12.45 tengahari. permulaan xtvt kami ialah makan tengahari bersama2 dan selepas zohor, kami sekeluarga pakat2 terjun kolam. hehe...

Ini merupakan kali ke-2 mie bersama keluarga bermain air di DESA WATER PARK. kalo dulu, umie paling takut nak main gelunsur air yang tinggi tu*btol ke ek nama dia? , sekarang mie dah berani sket. 2-3 kali gak la main mende alah tu.. cuma, penat la naik tangga sampai ke atas tu.. tapi, paling best adalah main ombak la.

Syukur alhamdulillah.. xtvt kami sekeluarga berjalan lancar tanpa sebarang masalah. cuaca ketika itu juga amat baik sekali. kami pulang ke rumah kira2 jam 6.00 petang. masa balik tu kami melalui SMART TUNNEL. mie jadi jakun skejap masa dalam terowong tu. dalam hati asyik berkata2 "iks! macamana aku leh tak tahu tentang SMART TUNNEL nie? sah2 tak mengikuti hal2 isu semasa. hehe..." abang zely cakap, ada satu lagi terowong yang dinamakan 'TEROWONG PENGURUSAN BANJIR' mungkin selepas nie risiko untuk KUALA LUMPUR DILANDA BANJIR agak tipis.


Sebelum tiba di rumah, kami sekeluarga singgah di restoran yang terletak di PANDAN PERDANA tempat yang biasa kami sekeluarga makan. Terima kasih buat abg baha(abg ipar) kerana belanja dinner kami malam tu.


* * * * * * * * *

AHAD - 24 JUN 2007

Oleh kerana seharian(semalam) penat bermain air, hari ini adalah hari rehat buat kami sekeluarga. rehat dari xtvt2 luar.. tapi, mie takde la rehat mana pun sebab pagi2 lagi dah sibuk mengemas bilik. mengemop lantai, tukar cadar dan membasuh baju yang bertimbun. juga memandikan Mr'Black' kesayangkan mie tuh. pabila segala kerja umah dan selesai, bosan la pulak. masa tu kaki terasa gatal nak ajak Mr'Black' jalan2. cuba call 2-3 orang member mie. huh! semuanya sibuk berdating. adeih! nasib mie la tak berpakwe.. tersedih skejap!

Psssstt : Kempunan nak makan durian... huhuhu...
 
Diconteng Oleh uMIe MieSYa pada 11:38 PM |

6 KomeNs

best nyer p DESA WATER PARK. teringin rasa nak pegi. Tapi apakan daya!!!!!!!!!!!
[matju]
memang bestt!! hehe nape tak terdaya lak? pg la.. ajak kengkawan ke, gf ke.. :p ihiks..
lama tak pi mandi manda.. tp mandi kat umoh tu penah lerr.. kekekeke!!
[kak ien]
aip kak ien! betol ke tu... hehehe kat umah pernah mandi tp tak slalu la ek??
Glad you're having great time with your family members... You should go out more, chill out a bit..

Mesti penat kan lepas tu? Takpe, janji hati gumbira!

:)
[reez]
:) terima kasih reez... mmg penat sangat lps2 tu. malam tu kami sekeluarga pakat2 tdo awal.. :D hehe