Tournament 1131B Kembali...

Sunday, February 11, 2007

(kiri) Itu la 3 orang hero dalam keluarga mie.. (kanan) abg zely, kak tun, ann n kak dah..

Haaa... jika sesapa ada baca entry di blog mie yang sebelum nie mesti tahu ape yang dimaksudkan dengan "Tournament 1131B" nie... tapi, bagi yang tak tahu.. 1131B tu adalah no. rumah mie.. rumah yang mempunyai 9 orang penghuni termasuk aina n arif(anak buah mie).. dan pertandingan yang diadakan ialah pertandingan bowling... jika sebelum2 nie, pertandingan diadakan di Ampang Point, kali nie pertandingan diadakan di Time Square.. sama seperti sebelum2 ni, sesiapa berada di kedudukan Ke-3 kebawah kena belanja makan.. dan seperti pertandingan yang sebelum2 nie, mie masih kekal di kedudukan yang paling bawah... hampehh betul! tak tahu dimana silapnya, kalo main dengan kawan2 mie, rasanya mie nie dah kira terer dah(cett! konon....) hahaha serius! mie selalu main bowling dengan kawan2 mie, tapi still tak dapat berada di tangga ke-3 teratas dalam "tournament 1131B".. nampaknyer, lepas nie kena berlatih selalulah (muahahaha... ) untuk memeriahkan suasana, sebelum ke Time Square, kami jemput 3 hero dalam keluarga kami iaitu akmal, amir n amin di pandan perdana.. 3 hero termasuk aina tu hantu bowling jugak.. kitaorang yang besar2 yang cadang nak main bowling, budak2 tu pulak yang lebih2.. nasib baik lah sikecik arif tu tak tahu ape2 lagik, tapi rasanya dah besar sikit nanti sure ikut jejak abang2 dia tu.. nakal!! budak2 tu kami letakkan di lane yang berpagar bersebelahan lane kami supaya senang nak jaga.. manakala ariff dijaga oleh bibik(maid)..

Gaya aina melempar bola.......

Pemenang "Tournament 1131B" kali nie yang diwakili oleh 6 peserta ialah abg zely, kak dah n kak tun.. dan diikuti ann kak lah n mie yang terakhir.. tergiang2 kat telinga nie "hang sesuai main kat lane yang berpagar tu..." kata abg zely dengan selamberrr.. eiiii sabar je.. tapi mie tak ambik hati pun dengan kata2 abg zely tu.. segalanya mie anggap gurauan.. sebenarnya ape yang mie rasa teruja sangat nak becerita adalah mie rasa bangga kerana memiliki sebuah keluarga yang bahagia sangat.. mie rela kalah dalam "tournament 1131B" sampai bila2 pun asalkan kebahagiaan yang mie kecapi sekarang kekal hingga keakhir hayat..

(kiri) Senang je nak bg arif ni dok diam.. (tengah) 3 dari 5 org kakak2 mie.. (kanan) kat pusat game..

Lepas main bowling, kitaorang singgah kat pusat game di tingkat 6 dalam Time Square tu.. jika orang lain datang ke pusat game tu bersama kawan2, tapi mie datang bersama adik beradik mie.. wujud perasaan yang berbeza jika dibandingkan bermain game bersama kawan2 dan adik beradik sendiri.. mungkin apabila dengan kawan2, kita akan hanya rasa keseronokkan semata2 tapi jika dengan adik beradik apa yang dapat kita rasa hanyalah kebahagiaan yang tak dapat digambarkan.. lepas puas bermain game, kami bertolak ke Pandan Perdana untuk mengantar 3 hero tu balik.. tapi sebelum tu kami singgah makan di gerai... dan seperti sebelum2 ni, walaupun syarat2 pertandingan sudah ditetapkan bahawa siapa yang berada di kedudukan no-3 kebawah dalam tournament 1131B harus belanja makan, abang zely jugak yang akan bermurah hati mengeluarkan duit belanja kami semua.. hehehe abg zely ialah sebaik2 abg ipar yang pernah mie jumpe lah...(cehh mengampu lak mie nie...) ihiksss!


Psstt : Sape nak jadi ahli baru 1131B kena aktif bermain bowling... :p
 
Diconteng Oleh uMIe MieSYa pada 11:02 PM |

0 KomeNs